Prowadzimy sprzedaż hurtową dla firm, zarówno wysyłkową jak i bezpośrednio w siedzibie firmy. Podstawą uzyskania statusu Klienta hurtowego jest posiadanie firmy.
Zamówienia wysyłamy:
- przesyłkami kurierskimi (SIÓDEMKA lub inne na życzenie klienta)
- przesyłkami pocztowymi priorytetowymi
(koszt usługi według cennika Poczty Polskiej) UWAGA : PRZESYŁKI POCZTOWE
SĄ WYSYŁANE WYŁĄCZNIE RAZ W TYGODNIU.
Koszty przesyłki pokrywamy przy zamówieniach:
- powyżej 500 zł – Poczta Polska
- powyżej 500 zł – przesyłki kurierskie „SIÓDEMKA”
Zamówienia można składać :
- telefonicznie – najlepiej pod numerem telefonu (22) 870 27 35
- za pośrednictwem e-mail – adularster@gmail.com lub adular@adular.com.pl
Zamówienia dotyczące półproduktów staramy się realizować w ciągu 1-2 dni. W przypadku wyrobów,
okres realizacji zależny jest od wielkości zamówienia i ustalany indywidualnie z Klientem.
Stosowane formy płatności:
- przedpłata na konto
- pobranie
- przy dłuższej współpracy istnieje możliwość uzyskania płatności za pośrednictwem przelewów, nieterminowe spłaty faktur powodują cofnięcie tej możliwości.
Stali Klienci, przy dłuższe współpracy mogą liczyć na indywidualne rabaty, na niektóre rodzaje asortymentów.
Reklamacje i zwroty:
Reklamacje przyjmowane są w ciągu siedmiu dni od momentu otrzymania przez klienta przesyłki.
Reklamacje dotyczące jakości towarów oraz ich zgodności ilościowej z otrzymaną fakturą lub paragonem fiskalnym przyjmowane są zarówno w przypadku zamówień składanych telefonicznie jak i droga mailową.
Odpowiedzialność za zgodność zawartości przesyłki ze złożonym zamówieniem ponosimy wyłącznie w przypadku zamówień składanych droga mailową.